KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE BERDAFTAR


1) Bagaimana caranya mendaftar keahlian?

Untuk mendaftar keahlian, anda boleh menghubungi saya,email: eja_se@yahoo.co.uk atau telefon
 number 012-6624161,dan saya akan menguruskan untuk anda. Atau anda juga boleh pergi kemana2
 branch Shaklee dengan menggunakan ID saya 868943,(Norhasliza Binti Rafee) sebagai penaja anda.

2) Berapakah yuran pendaftaran?
Hanya RM75 (termasuk kos penghantaran starter kit) seumur hidup atau anda boleh membeli barangan Shaklee sebanyak RM670 @ bersamaan 200UV untuk mendapatkan
 keahlian secara PERCUMA.

3) Perlu ke saya membuat pembelian setiap bulan?

Sekiranya anda hanya mahu membeli untuk kegunaan sendiri dan bukan untuk berbisnes,anda 
 tidak perlu membuat pembelian setiap bulan, tetapi sekiranya anda ingin berbisnes,
ada points2 tertentu yang perlu anda dapatkan dan maintan kan pada setiap bulan.

4) Apa kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE? 

Anda dapat membeli barangan Shaklee dengan harga ahli. Setiap barangan Shaklee mempunyai points
 (Unit Volume @ UV) dimana boleh ditukar kepada cash (tunai) setiap bulan.
Shaklee juga menawarkan Program Subsidi Kereta,Pelan Konvesyen (menawarkan latihan,motivasi,
pengiktirafan yang diadakan di dalam dan luar negara). Bagi umat Islam,dengan Shaklee anda juga dapat menunaikan UMRAH di bawah tajaan Shaklee.

Jom sertai Shaklee dengan saya!

No comments:

Post a Comment