Pengedar Shaklee Anda; Petaling Jaya dan Damansara

Shaklee, satu syarikat pengeluar supplemen serta produk yang berlandaskan “Always Green,Always Safe,Always Work”. Yang membezakan Shaklee dengan produk-produk supplemen yang lain adalah, Shaklee sanggup berhabis berjuta dollar untuk membuat kajian dan penyelidikan untuk setiap produk yang dikeluarkannya. Diterajui oleh Mr. Roger Bannet, yang sentiasa inginkan persekitaran yang selamat dan sihat untuk anak-anak dan keluarganya serta pengguna yang lain.
Demi kesihatan dan gaya hidup yang sihat, dan mempercayai “Pencegahan Lebih Baik Daripada Mengubati”, saya memilih Shaklee sebagai salah satu supplemen yang perlu ada di dalam keluarga saya.

Bermulanya Shaklee dalam hidup saya,apabila melahirkan anak kedua saya, saya seperti tidak bertenaga. Sebagai seorang isteri dan ibu kepada 3 orang anak (anak pertama saya kembar) dan juga bekerja menguruskan keluarga adalah satu cabaran. Mak saya selalu berpesan,”kesihatan itu adalah penting untuk seorang wanita,kerana apabila kita jatuh sakit siapalah yang nak menguruskan keluarga.”.

Setelah mengamalkan supplemen Shaklee selama sebulan, saya mulai rasa perbezaannya. Demi kasih sayang dan mementingkan kesihatan keluarga, saya mula menerapkan pengambilan vitamin kepada anak-anak dan suami tersayang. Alhamdulillah,kesihatan mereka bertambah baik dan sukar untuk jatuh sakit.

Oleh itu,saya ingin menyebarkan kebaikkan dan membantu anda untuk menjalani hidup dengan lebih sihat. Shaklee menawarkan pelbagai rangkaian vitamin, produk kesihatan kulit, dan juga barangan kegunaan rumah. Ingin mengetahui lebih lanjut dengan produk Shaklee, saya sedia membantu anda.

Saya, Hasliza Rafee, Pengedar Shaklee yang berdaftar,No. Id: 868943, menawarkan perkhidmatan COD untuk anda yang ingin mendapatkan vitamin Shaklee di sekitar kawasan  Mutiara Damansara,Kota Damansara,Sg Penchala,Damansara Utama,Damansara Jaya,Kelana Jaya serta kawasan sewaktu dengannya,tidak terkecuali Taman Tun Dr. Ismail.
Dan untuk anda yang berada di luar kawasan penghantaran saya, jangan risau anda tetap boleh mendapatkan vitamin anda, hanya hubungi saya dan segalanya akan saya aturkan.
Dengan menawarkan servis yang terbaik dan harga yang terbaik serta konsultansi percuma, anda boleh menghubungi saya melalui;
Hasliza Rafee
☏ 012-6624161
✉ FB: Hasliza Rafee atau Fanpage: Vitamin.Ibu

No comments:

Post a Comment