Vita-Lea Shaklee


Vita-Lea Shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia yang dihasilkan oleh Dr. forest C. shaklee pada tahun 1915. Pada awal dahulu,bentuknya di dalam cecair tetapi dengan peningkatan teknologi telah mengubahnya kepada bentuk tablet.
Setiap tablet  30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti disarankan oleh RDA.
Vita-Lea merupakan multivitamin yang paling pantas larut dalam air dan juga tubuh manusia di dunia.

Vitalea banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea), 
Vitalea merupakan supplement penting untuk diet atau ‘slim’ yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea  banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang.
Ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak sangat digalakkan mengamalkan pengambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan iron oleh si ibu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak.Mengapa ada sesetengah ibu yang mengandung mahupun yang menyusukan anak mudah rasa pitam atau pening kepala?Hakikatnya ibu-ibu ini kekurangan zat besi atau iron dalam pengambilan diet harian mereka.

Walaupun zat besi atau iron terdapat dalam makanan laut seperti kerang dan tiram,tetapi kadangkala terdapat kekangan yang tidak dapat kita elakkan seperti harga, terhad sumber dan allergic makanan laut.

Kelebihan Vitalea

  • Sebagai penambah tenaga,kecergasan tubuh dan kekuatan mental,sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran serta kerja seharian.
  •  Sebagai pelengkap nutrisi kepada mereka yang mengamalkan amalan diet yang tidak seimbang.
  •  Sangat membantu dalam stimulasi metabolism dan melambatkan proses penuaan.
  •  Menyediakan  asas nutrisi,memastikan sel hidup,membantu proses pembesaran,pertumbuhan rambut,otot,kulit,kuku dan hormone serta menjaga kesihatan tirod.
  •  Melindungi fungsi buah pinggang,jantung dan hati.

**Ini Adalah Video yang menunjukkan Vitalea adalah multivitamin yang mudah larut dalam badan kita





Dengan harga RM88.75 dan mengandungi 120 Tablet,anda hanya perlu membelanjakan RM 0.73 sen sehari untuk kesihatan anda,sangat2lah berbaloi.


Untuk Maklumat Lanjut & Konsultansi Percuma:
Pengedar Shaklee Anda l Norhasliza Rafee l 868943
Whatapps atau SMS l 012-6624161
Email l eja_se@yahoo.co.uk
FB Fanpage l Vitamin.Ibu 

COD: Petaling Jaya,Kota Damansara, TTDI,Kelana Jaya serta kawasan sewaktunya

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment